Τα ανόσια του κ. Ιωάννη Μπουσίου «πολιτισμικά» δρώμενα και τα χυδαία του teaser


Από το 2012μ.Χ. και έπειτα μια κάποια άτυπη θεατρική ομάδα με την ονομασία «Διόνυσος Ελευθερέας» – η οποία δεν αποτελείται απο συγκριμένο αριθμό μελών ούτε αποτελείται από συγκεκριμένα πρόσωπα, αλλά ο δημιουργός της και μοναδικό της μέλος κ. Μπουσίου Ιωάννης κατά χρόνους και καιρούς “θηρεύει” περιστασιακά μέλη τόσο απο τον ευρύτερο χώρο των πολιτισμικών δρώμενων όσο και απο τον ευρύτερο χώρο των θρησκευτών των θεών μέσα απο την θρησκευτική παράδοση των παλαιών Ελλήνων (που όμως δεν ανήκουν σε κάποιο θρησκευτικό σωματείο απο τα νόμιμα & γνωστά) ώστε να μπορεί να πραγματώνει τα θεατρικά του δρώμενα, τα οποία παντελώς αυθαίρετα τα παρουσιάζει ως δήθεν τελετές & εορτές για τους Θεούς,

Ο εν λόγω κύριος εχει καταφέρει να διαστρεβλώσει σύμπασα την των θεών θεραπεία στους Έλληνες και την αυτής πανελλήνια του Ορφέως θεολογία καταφέρνοντας αφενός να διώξει μακριά από την λατρεία των Θεών νέους ανθρώπους λόγω της αναληθούς, γελοίας, χυδαίας & ανόσιας εικόνας που προσδίδει στην ιερή λατρεία των Θεών και αφετέρου να δημιουργεί – κυρίως σε νέους ανθρώπους – τόσο μια παντελώς αναληθή εικόνα περί Θεών, κρειττόνων γενών, Κόσμου & ψυχών(άχραντων, λογικών & άλογων), όσο και μια ανυπόστατη εικόνα περί του τι είναι η ιερή λατρεία των Θεών και ποιος ο σκοπός της – μέσα και από την θεολογία, ιερουργία, τελεστική, τελεσιουργία & θεουργία  των παλαιών Ελλήνων

– που αφενός η χρονολογικά κοντινότερη στην σύγχρονη εν τη γενέσει ανθρωπότητα μορφή της έχει καταγραφεί κυρίως από τον θράκα θεολόγο Ορφέα αλλά και από την ένθεη ποίηση(Ομηρική & Ησιόδεια) που τόσο η 1η όσο και η 2η έχει εξηγηθεί & αναλυθεί πλήρως τόσο από τους Πυθαγόρα & Πλάτωνα όσο και από τις Πυθαγόρειες/ Πλατωνικές σχολές -,

αφετέρου (δια της παραχαράξεως των λεγομένων του θειότατου Πλάτωνα) δημιουργεί – κυρίως σε νέους ανθρώπους – τόσο αισθήματα μισανθρωπισμού, μισογυνισμού και  γεωγραφικού, φυλετικού & πολιτισμικού ρατσισμού όσο και μια αποστροφή για τον Πλάτωνα και την θεία φιλοσοφία του, λόγω της αναληθούς & άσχημης εικόνας που δημιουργεί τόσο για τον ίδιο τον Πλάτωνα – ως ιστορικό πρόσωπο – όσο και για την θεία φιλοσοφία του!

Επι σειρά ετών ο κ. Μπουσίου Ιωάννης  διαστρεβλώνει & παραχαράζει σύμπασα την του Πλάτωνα γραμματεία βάζοντας στο στόμα του θείο ανδρός & φιλοσόφου την πολυετή μαθητεία του στα από πολλούς & διαφόρους κυρίους & κυρίες και για πάνω από 20 έτη – κάποιοι μάλιστα και με επι χρήμασι μαθητεία εν είδει διαλέξεων, διαδιδόμενα κείμενα ενός κ. Σπυρίδωνος Νάγου, ενός κ. Διόδωρου Καρυδάκη και ενός κ. Σπυροδήμου Γ. Ανεμογιάννη–Σινανίδη, που των μεν 2 πρώτων παρουσιάζονται ως μία κάποια δήθεν «Ορφική & Πλατωνική προφορική παράδοση»(sic) και τα του τρίτου ως μια δήθεν «Ελευσίνια Μύηση»(sic)!
Ο κ. Σινανίδης, ο οποίος έχει υπάρξει ιεροδιδάσκαλος του κ. Μπουσίου Ιωάννη, επι σειρά πολλών ετών διαστρεβλώνει & παραχαράζει – με τα όσα λέγει & γράφει περί λογικής ψυχής και Ελευσίνιων Μυστηρίων – με τέτοιο τρόπο και σε τέτοιο βαθμό όχι μόνον τα νοήματα του πλατωνικού «Τίμαιου» και «Φαίδρου» αλλά και το ίδιο το αρχαίο κείμενο των εν λόγω πλατωνικών κειμένων – καθώς επίσης όχι μόνον τα νοήματα αλλά και το ίδιο το κείμενο του «Υπομνήματος στα Χρυσά Έπη του Πυθαγόρα» του Ιεροκλή που ξεπερνά τα όρια της ύβρεως!

Και το κάνει για να δικαιολεί τα δημιουργούμενα από αυτόν απείρου γελοιότητας & φαυλότητας, ανοσιότητας & αισχρότητας(ασχήμιας) «πολιτισμικά δρώμενα» ή «πολιτισμικές εκδηλώσεις» ή «street festival-event» ή «ελληνικά έθιμα» ή «ευωχιακές εορτές χαράς & κεφιού, τραγουδιού & ποτού, με σατυρικό χαρακτήρα, για την επικράτηση της Άνοιξης επί του Χειμώνα και την αναγέννηση της Φύσης» όπως συνηθίζει να τα χαρακτηρίζει ο αφιλοσόφητος, αθεολόγητος & άμουσος δημιουργός τους -, τα οποία πολλές φορές όχι απλά αγγίζουν τα όρια της ύβρεως αλλά τα ξεπερνούν, τα οποία οργανώνει & παρουσιάζει ως δήθεν θρησκευτικές «τελετές»  της λατρείας των Θεών στους παλαιούς Έλληνες. Καθώς επίσης και για να δικαιολεί τα γελοία & απείρου φαυλότητας, ανοσιότητας & αισχρότητας(ασχήμιας) video & promosion εν ήδη «teaser»(sic) με τα οποία όχι μόνον διασύρει την ιερή λατρεία των θεών αλλά εξευτελίζει και κάθε αίσθημα θρησκευτικότητας με την χιδαία & αήθη περί την θρησκεία συμπεριφορά του. Και δημιουργεί ο εν λόγω κύριος αυτά τα απείρου γελεοιότητας & φαυλότητας, ανοσιότητας & αισχρότητας(ασχήμιας) «πολιτισμικά δρώμενα» ή «πολιτισμικές εκδηλώσεις» ή «street festival-event» ή «ελληνικά έθιμα» αφενός λόγω απύθμενου κόμπλεξ & απωθημένου θεατρικών σπουδών, αφετέρου τεραστίου «ψώνιου«, «να μείνει το όνομά μου στην ιστορία ως ο αναβιωτής της θρησκείας των Ελλήνων» όπως συνηθίζει να λέγει ο εν λόγω κύριος.

Καταφέρνοντας ο υποτιθέμενος γνώστης της Πλατωνικής Φιλοσοφίας κ. Ιωάννης Μπουσίου, επι της ουσίας παντελώς αφιλοσόφητος, αθεολόγητος, άμουσος & αστοιχείωτος θρησκευτικά,  πάμπολλα πράγματα:

  • Παραχαράζει & διαστρεβλώνει στο έπακρο την Πανελλήνια(Ορφική) Θεολογία και την του Πλάτωνος και των αυτού συνεχιστών θεία Φιλοσοφία
  • Παραχαράζει & διαστρεβλώνει στο έπακρο το αληθές & όντως θεολογικό νόημα διαφόρων εορτών που έκαναν οι Έλληνες για τους θεούς – επι παραδείγματι παραχάραζε & διαστρέβλωνε επί σειρά ετών την εορτή των Αδωνίων, μέχρι την στιγμή που η «Ακάδημος» αποκατάστησε πλήρως το μόνο αληθές & όντως θεολογικό νόημα της εορτής των Αδωνίων με την εορτή «Αδώνια 2016».
  • Παρασύρει ο κύριος αυτός αδαείς ανθρώπους – που προσπαθούν αν όχι να προσεγγίσουν το θείο σίγουρα να προβάλουν (ή έστω να μάθουν) για τον πολιτισμό ή την λατρεία των θεών στους παλαιούς Έλληνες – στο να διαπράττουν ύβρεις με το να τους πείθει να παίρνουν μέρος σε αυτά τα απείρου γελοιότητας & φαυλότητας, ανοσιότητας & αισχρότητας(ασχήμιας) «πολιτισμικά δρώμενα» ή «πολιτισμικές εκδηλώσεις» ή «street Festival-event» – καθώς τους κάνει να νομίζουν όχι μόνον ότι αυτή είναι η ιερή θρησκεία των θεών, αλλά και ότι παίρνοντας μέρος στα «πολιτισμικά δρώμενα» ή «πολιτισμικές εκδηλώσεις» ή «street Festival-event» που αυτός δημιουργεί αφενός ότι λατρεύουν τους Θεούς – διότι εκμεταλλευόμενος την άγνοιά τους, τους παρουσιάζει αυτά τα «πολιτισμικά δρώμενα» ή «πολιτισμικές εκδηλώσεις» ή «street festival-event» ως την αληθείς & όντως, την…»αυθεντεική»(sic), λατρεία των Θεών στους παλαιούς Έλληνες -, αφετέρου τους εξαπατά λέγοντάς τους ότι θα…»βιώσουν» το θείο μέσα απο αυτά τα απείρου γελοιότητας & φαυλότητας, ανοσιότητας & αισχρότητας(ασχήμιας) «πολιτισμικά δρώμενα» ή «πολιτισμικές εκδηλώσεις» ή «street festival-event».
  • Προκαλεί ο κύριος αυτός τον διασυρμό & εξευτελισμό των παλαιών Ελλήνων και της των Θεών ιερής λατρείας, καθώς προσδίδει όχι μόνον στους λατρευτές των Θεών, παλαιούς & τωρινούς, αλλά και στους ίδιους τους Θεούς, στην καλύτερη των περιπτώσεων, χαρακτηριστικά συρφετού αποτελούμενου τόσο από γελοίους, χυδαίους, ανόσιους μπεκρούλιακες(«μεθοκόποι/γλεντοκόποι» όπως αρέσκεται να ονομάζει την θεατρική του ομάδα) – που τριγυρνούν ως άλλοι.. «τροβαδούροι του Μεσαίωνα» σε καπηλειά και μπεκροπήνοντας -, όσο και από φαύλους, άφρονες, ηδονομανείς οαριστές. Την δε ιερή λατρεία των Θεών, στην καλύτερη των περιπτώσεων, την παρουσιάζει ως ένα κάποιο φαύλο, ανόσιο & χυδαίο γλέντι μεθοκόπων/γλεντοκόπων, κοινώς μπεκρήδων.